A jelen Általános Értékesítési Szerződési Feltételek - továbbiakban AÉSZF - a PADELCENTER - továbbiakban Szállító - értékesítését és áruszállítását szabályozzák és a felek között létrejövő valamennyi egyedi szállítási és adás-vételi szerződést helyettesítik vagy elválaszthatatlan részét képezik. ÁÉSZF alkalmazása során "megrendelő", ill. "áru/termék" és "szolgáltatás" alatt az egyes szállítási szerződésekben szereplő megrendelőt, mint másik szerződő felet (természetes, vagy jogi személyt), ill. az értékesített terméket kell érteni.
A Megrendelő a megrendelést megelőzően nyilatkozik az ÁÉSZF elfogadásáról.
MEGRENDELÉS
A szerződés az ÁÉSZF alapján, a mindenkor érvényes árak és szállítási kondíciók alapján, megrendelés aláírásával/e-mailben történő visszaigazolással jön létre.
-
A Szállító a hivatalos elérhetőségein keresztül leadott megrendelést fogadja el:
telefon:+36 30 428 7933
e-mail: info@padelcenter.hu
webáruház: www.padelcenter.hu - A Szállító a Megrendelés alapján visszaigazolja a Megrendelő által rendelt termékeket és szolgáltatásokat az általa is elfogadott feltételekkel "Vevői megrendelés visszaigazolás/Díjbekérő" - továbbiakban "Visszaigazolás" dokumentummal.
- A megrendelésket kizárólag kiszállítással tudjuk teljesíteni, személyes átvételre technikai és logisztikai okok miatt nincs lehetőség.
- A megrendelés utólagos módosítására (név, számlázási cím, szállítási cím, adószám, termék, mennyiség stb.) a VISSZAIGAZOLÁS/DÍJBEKÉRŐ kiállítását követően csak írásos formában e-mailben kerülhet sor, az adminisztrációs költség megfizetése mellett.
- Az erre vonatkozó adminisztrációs költség kiszámlázásra kerül, melynek összege: 5 990 Ft+ ÁFA
VISSZAIGAZOLÁS - Szállítói szerződéssel megegyező dokumentum
A Szállító a Megrendelő részére a következőket igazolja vissza:
- Az áru, szolgáltatás pontos megnevezése
- Egyéb tulajdonságai
- Az áru átvételének (teljesítési helyének) pontos címe
- Az átvevő személy neve
- A szállítás módja, várható határideje
- Az áru ellenértéke, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi a Megrendelőt terhelő költség.
- A fizetés módja és annak határideje
MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE
- A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.
- Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
- A rendelés adatainak módosítására a rendelés visszaigazolásának időpontját követő 4 óra elteltét követően, csak a felmerülő logisztikai/adminisztrációs költségek kifizetése után van lehetőség.
- A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, melynek módosítására már csak a Kapcsolat menüpontok Ügyfélszolgálat telefonszámán vagy e-mailcímén keresztül van lehetőség.
- A megrendelés utólagos módosítására (név, számlázási cím, szállítási cím, adószám, termék, mennyiség stb.) a VISSZAIGAZOLÁS/DÍJBEKÉRŐ kiállítását követően csak írásos formában e-mailben kerülhet sor, az adminisztrációs költség megfizetése mellett.
- Az erre vonatkozó adminisztrációs költség kiszámlázásra kerül, melynek összege: 5 990 Ft+ ÁFA.
- A díjbekérő átutalását követő visszamondás esetén a visszautalandó összegre terhelődő banki költség (banki jutalék és és tranzakciós illeték) kiszámlázásra kerül és a kiszámlázott költségekkel csökkentett összeg került visszautalásra.
- A rendelés módosításáig felmerült, már nem lemondható költségek szintén leszámlázásra kerülnek.
TELJESÍTÉS HELYE ÉS IDEJE
A Szállító gondoskodik arról, hogy a visszaigazolás alapján közösen elfogadott átvételi helyen az áru rendelkezésre álljon, illetve a megadott határidőig a Megrendelő által megjelölt helyre leszállításra kerüljön..
- Szállító szállítása esetén a kárveszély a lerakodást követően átszáll a Megrendelőre.
- A visszaigazoláson szereplő szállítási időpont tájékoztató jellegű, így további pontosítást igényel a szállítást megelőzően e-mailben vagy telefonon.
- Kiszállítási idő: az ÁRU KÉSZREJELENTÉSÉT/KÖZPONTI RAKTÁRBA VALÓ BEÉRKEZÉSÉT KÖVETŐ 5-8 MUNKANAP, vagy egyedi szállítási határidő a felek megegyezése szerint.
- A futárszolgálat előzetesen bejelentkezik telefonon a várható érkezésről.
MENNYISÉGI ÉS MINŐSÉGI ÁTVÉTEL
- A termékeket eredeti csomagolásban, sértetlenül adjuk fel a címzettnek.
- Kérjük, hogy átvételkor alaposan ellenőrizd, hogy a leszállított termék a szállítólevélen szereplővel megegyezik-e, azaz a megrendelésnek megfelelő.
- Az áru minőségi és mennyiségi átvétele a visszaigazolásban megjelölt teljesítési helyen a teljesítést igazoló okmányok aláírásával egyidejűleg történik meg.
- Ha Megrendelő eltérést tapasztal a megrendelt és a szállított tételek között, esetleg a sértetlen csomagolásban sérült árut talál, okvetlenül hívja Ügyfélszolgálatunkat: +36 30 428 7933
- Amennyiben Megrendelő bármilyen sérülést talál a csomagon, a fuvarozó köteles a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.
- Mennyiségi és minőségi kifogás csak a teljesítést igazoló okmányon feltüntetett vagy külön jegyzőkönyvben felvett (Szállító képviselője/Fuvarozó által is aláírt) mennyiségekre vonatkozik.
- A jegyzőkönyvet legkésőbb, a jegyzőkönyvön szerepelő dátumot követő 5 munkanapon belül kérjük megküldeni az info@padelcenter.hu e-mail címre.
- Az 5 munkanapon túli vagy jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
- A jogos minőségi vagy mennyiségi reklamáció esetén a Szállító haladéktalanul gondoskodik az áru cseréjéről.
- Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szállító nem fogad el.